Kúzlo na skúšku

Denná doba:
Deň pred skúškou ( len na 24 hodín)

položky:

Vaše učebnice
Ceruzka


Toto kúzlo je jednoduché, môže byť potrebná meditácia, ale to je voliteľné.Po prvé, musíte si študovať učebnicu, lebo kúzlo inak nemôže fungovať,  to, čo učebnice je!Po štúdiu spomenúť čo ste práve študovali. Verte mi, bez ohľadu na to, ako veľmi sa snažíte  nie je možné naučiť sa všetko. Snažil som sa.Tak ako tak, držať ceruzku v ruke. Zatvorte oči a predstavte si triedu, kde je test . Predstavte si, že nikto tam nie je, ale budete mať test na stole  niečo medzi 90% -100% (ľubovoľné číslo medzi tým,  urobíte, ale to  máte s najväčšou pravdepodobnosťou).Teraz otvorte oči. Pozerajte sa na ceruzku a sústreďte sa  a spievajte:

'Tuto ceruzku držím v ruke,
Môj ročník bude šťavnatý, ešte nie je nijaký.
Toto kúzlo som si vyvolal silou 1.
Ak nie, nemôžem hrať.
Správny čas,
Čas je pravda.
Zajtra v škole,
Môj ročník  ako lepidlo.
Od 90-100,
Kúzlo bude trvať.
Teraz to je kúzlo Aj obsadenie.
S touto ceruzkou dávam ho k tebe,
Tak to je moja vola,
nech sa stane.''

Toľkokrát, koľkokrát chcete.  naozaj, to len pomáha si spomenut, čo ste práve študovali.
Veľmi dôležité! Musíte použiť ceruzku, ktorú ste práve okúzlili na test, inak to nebude fungovať!